Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Tigris - 13 augusti 2012 05:32

Igår fyllde jag 3,5 månader och jag tycker själv att jag är riktigt stor och ståtlig nu. Matte påstår dock att min bror Bongo var betydligt större. de träffade honom på stan i lördags. Det tror jag när jag ser det. Husse håller med mig att vi nog är exakt lika stora och att jag är en aning snyggare.

 


Jag får egentligen inte störa brorsan då han ligger och sover men ni ser väl vad snäll jag är som bara kryper intill och vilar. Men sedan  tjuvnyper jag honom i vilken del av hans kropp som är närmast och det kan jag inte riktigt hjälpa, det bara blir så.


 


I går var jag med matte i stallet för där var det tävling. Jag fick leka med Emilia jättemycket och fick följa med henne, Thea och Mille på promenad. Så när vi kom hem låg jag utslagen hela eftermiddagen. Matte också förresten. Men jag busade hela kvällen lång som jag brukar. Det trodde nog husse att han skulle slippa men lite lek måste man ha varje kväll.


 


Nu på morgonen ahr jag mått lite illa så matte fick gå upp så där jättetidigt med mig. Men jag var tom i magen så det var därför jag kräktes. Nu har jag fått frulle och mår som den prins jag är igen.

Ovido - Quiz & Flashcards