Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Tigris - 9 augusti 2012 06:52

matte säger att jag är alldeles för kvällspigg. Bara för man vill skoja och leka lite på kvällarna så ska man behöva höra det! Sedan att jag har lite svårt att varva ned är väl inte så konstigt heller, matte brukar få lugna mig och husse är alltid orolig att det är något konstigt med mig. Jag pratar nämligen lite under tiden för att få utlopp för mina känlor!


 


Jag har varit ute ganska mycket i skogen. Jag tycker inte om att bli blöt men det är svårt att undvika då vädret är som det är. Det regnar hela tiden.


     


När husse ska borsta mig så kör jag med honom så mycket det går. Han är så försiktigt och jag får göra precis som jag vill. Därför springer jag därifrån så fort det går. Matte är inte detsamma riktigt. Hon ger sig inte och jag gråter en skvätt men det hjälper inte. Hon borstar tills hon tycker att jag är klar.


 


Efter en lång dag slår man sig ned i sängen. Och jag syns nog inte om jag gömmer ansiktet i täcket...

Ovido - Quiz & Flashcards