Direktlänk till inlägg 8 juli 2013

Balkonghäng

Av Tigris - 8 juli 2013 09:18

Nu har min husse lagt plastgolv på balkongerna så nu ska de tvunget sitta där varje kväll. Ni vet ju sedan innan att jag är lite försiktig med nya grejer och nu ska jag vänja mig vid att ligga på balkongen och titta. Tycker det går bra ändå. Gött är det ju att se så långt vilket gör att jag. Kan morra och skälla på hundar långt innan de passerar min balkong.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tigris - 9 oktober 2017 12:42

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit på så länge men jag har helt enkelt inte skapat mig en bloggrutin. Annars har jag rutiner på allt jag gör på en dag. För mig är det mycket viktigt att allt sker i en viss ordning på en spikad tid och så vida...

Av Tigris - 23 januari 2017 07:16

Igår så var det söndag och det innebär att husse och matte är hemma. Igår skulle de bjuda Birgitta som är mattes mamma på middag och de stod i köket hur länge som helst.   Jag uppskattar inte det för jag kan nämligen inte vara med då de har köks...

Av Tigris - 21 januari 2017 18:06


Ja, nu har jag precis kommit in från min kvällspromenad med husse matte och Lego. Husse har en benväska fylld med godis och det är så finurligt att jag bara tittar upp på honom så får jag en godis. Jag behöver liksom inte göra något eller sköta mig e...

Av Tigris - 20 januari 2017 12:00


Jag fortsätter med min presentation av min lillebror som då heter Legolas eller ”Lord of the Rings”, fnys… Att jämföra med mitt fina kennelnamn: Adrian, kort och snyggt! Han är alltså dryga året yngre än mig och enligt matte en s...

Av Tigris - 19 januari 2017 14:39

Tjenare igen! Nu är det jättelängesedan jag skrev sist. Det har hänt massor och jag har blivit stor och ståtlig. Husse säger ofta att jag är finast i världen och då måste det vara så!Jag fick en lillebror för ett par år sedan. Jag var exakt två år,...

Presentation


Jag är en modig Airedaleterrier som bor i Gränna. Delar med mig av min vardag lite då och då...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards