Alla inlägg under december 2013

Av Tigris - 9 december 2013 13:24

...inför tomtens ankomst har man så smått börjat knåpa på.

Jag önskar mig en hel massa saker. Bland annat vill jag gärna att matte och husse är hemma hos mig jämnt. Och då menar jag jämnt! Jag tycker inte om att de jobbar, jag gillar inte att de far och handlar och jag uppskattar inte det minsta när en av dem är borta.

Det ska alltid finnas tuggben hemma, och jag önskar att jag får minst ett tuggben om dagen.

Jag önska mig en egen säng som är lika stor och mjuk som husses och mattes. Den ska helst få plats i samma rum som husse och matte sover i... ett alternativ jag tänkt på är att de kan sova på golvet och jag i sängen. Det finns ganska mjuka mattor på golvet som de kan kura på precis som jag gjort det senaste 1,5 åren...

 

Nu tänker ni att jag gott kan dela med dem men nej det kan jag inte för de tar alldeles för stor plats så jag kan inte sträcka ut mig ordentligt och dessutom allstrar de alldeles för mycket värme...

Sedan är det det här med maten. Jag vill hemskt gärna slippa dessa mediciner som jag måste knapra i mig varje morgon. Det smakar inte gott på de redan torra pyllorna...

De strösslar på pulver för mina leder och inan jag ska trimma mig får jag c-vitamin brus också. Har ni hört vad äckligt. Och matte säger att hon får kväljningar då hon känner lukten av c-vitamin men tvinga i mig det är inga problem tydligen:(

De häller det på all maten med så jag har valet att svälta ihjäl eller äta upp det...

Sist av allt så vet ni ju att jag äääälskar mjukisar. Husse tycker att jag har för många redan men det har jag inte. Jag vill ha minst 1000 stycken till...

De är så mysiga att bära på, de prasslar och piper och man har något att krama då livet känns tungt...

 


Presentation


Jag är en modig Airedaleterrier som bor i Gränna. Delar med mig av min vardag lite då och då...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards