Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Tigris - 11 augusti 2012 10:21

Jaha, då har man ätit sin första räka med majonäs. Var på Grännaberget häromdagen och fikade med Matte, Husse och mattes föräldrar. Det var mysigt däruppe och jag fick vara med på uteserveringen. Det var ganska många hundar där. Jag fick inte hälsa på dom, inte ens skälla på dem fick jag.


 

 


Jag kollade in utsikten lite också, de passade på att knäppa några bilder på mig. Jag gör mig på kort men det vet ni redan...


 


Jag har också hjälpt matte baka muffins. Jag var sur på henne för jag fick ingen uppmärksamhet så jag förde oväsen... Hon försökte lyssna på radio samtidigt men det fick hon  sluta med. Jag fick i allafall smaka på smeten. Jag var faktiskt med och plockade hallonen ska jag be att få tala om.


 


Efter lite slagsmål med Kiwi så slocknade jag gott i soffan:)


   

Ovido - Quiz & Flashcards