Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Tigris - 2 augusti 2012 06:16

Igår var jag med husse och matte på djursjukhuset för att ta spruta och jag skötte mig exemplariskt. De i receptionen tyckte jag var bedårande och veterinären hade sällan sett en typ som mig. Jag fick godis av veterinären också så jag fattar inte riktigt grejen. Andra hundar som matte pratat om hur de bär sig åt måste vara ena riktiga mesar om de inte klarar att träffa trevliga tjejer som man får godis av?

Jag fick lite nytt godis och en ny leksak från Rilo, kul när de tror att de måste ge mig en ny leksak för att jag tagit spruta. Jag tyckte liksom inte det var något men man bara tackar och tar emot.

Resan bjöd också på ett möte med Bim, hennes kompis och Tania. Det är alltid trevligt.



Jag hjälper gärna husse närhan fixar godis och så till mig. Matte har sagt till honom att han måste säga till mig att jag inte får, vad nu det ska vara bra för. jag bara kollar så allt går rätt till.



 


Bus och lek mest hela tiden. 

Saker jag åstadkommit efter veterinärbesöket:

- Tuggat sönder att par kallingar för husse när matte duchade.

- Dragit ut en toarulle över hela hallgolvet.

- Bitit på mattes nya kuddar med "tassles" i hörnen.

- Tuggat på Kiwi lite grann.

- Flyttat runt på mattes och husses skor så alla skor numera ligger på hatthyllan (har ni hört så dumt, folk kommer tycka de är knäppa).
 Angripit mattes nytvättade tvätt och försökte göra hela högen till lekland.

Ja ni ser att jag har fullt upp, hinner mysa lite ibland också.


 

Ovido - Quiz & Flashcards