Alla inlägg den 26 september 2012

Av Tigris - 26 september 2012 10:15

Matte badade mig igår igen!!! Att hon har mage. Gud vad jag blev blöt. Hon påstod att jag var lortig och hade massa rester från saker jag tuggat på i pälsen... Ska hon säga, jag tycker hon luktar illa ibland men jag slänger inte in henne i duschen för det. Hon duschar förvisso frivilligt...

 


Jag växer som bara den...

Mina ben är jättelånga nu och min balans har blivit bättre också.

Jag hoppar som en gasell upp i soffan til husse och matte nu.

Vad jag inte gör är att gå i trappor, och jag har inte för avsikt att börja med det heller.

Matte tränade med mig igår: sitt, stå, ligg och stanna. Hon tror jag är oformbar, bara för jag har lite koncentrationssvårigheter. Jag kan faktiskt nästan stanna och sitt. Stå och ligg är det värre med men om matte slänger sig ned på golvet samtidigt som hon säger ligg så lägger jag mig också. Kanske mer av skräck för dunsen som hörs än utav att det fakiskt betyder att jag ska ligga ned. Jag gillar ju allt som går att äta fasligt mycket så godis kan få mig till oanade höjder. Fast även där har matte invändningen att jag är fööör intresserad av godiset och inte så intresserad av kommandot. Men hallå säger jag, jag är tyyyp snart fem månader. Man kan inte begära allt av en fem månaders gullegris.


 

Presentation


Jag är en modig Airedaleterrier som bor i Gränna. Delar med mig av min vardag lite då och då...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards