Alla inlägg den 14 september 2012

Av Tigris - 14 september 2012 09:34

Måste bara berätta att igår när jag var på hundkurs med matte och husse så träffade jag ju min brorsa som vanligt, det roliga var att hans öron var klistrade med textillim igen. Så himla roligt. För de hade börjat ställa sig upp och hans husse och matte var oroliga att han inte skulle bli en sådan där finfin vovve som jag antar jag.
Mina ligger så fint precis som de ska.
Men husse säger ju att jag är den finaste så det måste ju stämma.
Jag har haft en fin vecka tycker jag. Varit med matte på jobbet häromdagen. Hennes elever skulle springa skoljoggen så då fick jag var med och pricka av dem ute i skogen. Jag tyckte det vi lite otäckt när de kom springande till en början och då muttrade jag lite på dem men sedan la jag mig ned och tjagglade på en gren.
Sedan var jag med i stallet för där var det arbetsdag. Jag sov mest för jag ger helt slut efter att ha jobbat med matte.
Igår var jag lite dålig i magen, hade stoppat i mig ett äpple för mycket enligt matte medans husse trodde på allvar att nu var det slut på lilla Tigris...
Han är lite känslig, själv var jag inte berörd över den inträffade olyckan i hallen. Husse knorrade rätt så friskt och det var precis innan matte kom hem så han kunde inte låta henne torka upp...
Hundkursen var okej, vi tränade ligg, stå och stanna, jag måste öva lite till nästa gång! Ville mest leka med de andra polarna på klubben men det fick vi inte igår. Husse vill inte att jag ska stoja med de andra heller för han tro att jag kan skada mig.

Presentation


Jag är en modig Airedaleterrier som bor i Gränna. Delar med mig av min vardag lite då och då...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards