Alla inlägg den 10 september 2012

Av Tigris - 10 september 2012 13:56

Jaha, då har det hänt!!! Matte och husse badade mig i går, och det var nog det värsta övergrepp jag varit med om på länge. De svampade in mig med nåt himla valpschampo de blivit rekommenderade i djuraffären. Jag blev ju blöt för hundan! Men det var himla trevligt då de torkade mig sedan. Gud så skönt det var!
Husse vägde mig och då hade jag gått upp 0,5 kilo sedan förra veckan och då oroade han sig för att det var för lite, matte tyckte inte det var något att hänga upp sig på.
Jag var med i stan i går för de skulle fortsätta sitt sökande efter en större soffa. Undra om det är för att jag ska få plats i soffan som de ska köpa en större?
Jag var och besökte moster i fredags. Jag tror att hon tyckte att jag var lite söt och go i alla fall. Jag gjorde mitt bästa för att charma henne... Hoppade inte så mycket på henne och gjorde mig så där näpen som bara jag kan...
Jag luktar i alla fall alldeles underbart nu enligt matte så hon är nöjd.
I går kväll kom husse på att jag nog inte hade basat speciellt mycket under dagen, inte alls enligt honom... Matte tyckte inte det var något att hänga upp sig på och för att lugna husse så sa hon det genomtänkta: -de e lugnt, enda gången valpar inte basar är om de fått i sig nåt som fastnat i tarmen, de blir aldrig förstoppade...
Husse blev blek i ansiktet och trodde genast att jag slukat något som satt sig i tarmen. Jag var därför tvungen att leverera i morse när han var ute med mig så att han slapp oroa sig.

Presentation


Jag är en modig Airedaleterrier som bor i Gränna. Delar med mig av min vardag lite då och då...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards