Alla inlägg den 22 september 2012

Av Tigris - 22 september 2012 21:24

Jaha, idag så har man jobbat lite på hemmaplan.

Husse har varit i verkstaden hela dagen och ibland kommit in till mig och brorsan för att kolla läget. Jag har då fått gå ut och kissa, hämta mig ett äpple och fått mina mål med mat.

Då husse gick sista rundan iväg till verkstaden så tänkte jag att jag skulle hjälpa moster och matte lite så jag försökte betala mosters räkningar, eller ja... jag knaprade lite på dem....

Nu ligger de i små små delar i köket och matte ska försöka tyda vad det stod på dem från början så att hon kan hjälpa min moster Bim att betala dem...

Bim blev ju lite bekymrad över mitt tilltag men jag kan liksom inte hjälpa att det blev så. Matte såg lite tom ut i ögat när hon såg vad jag ställt till med.

Nu lurar jag husse att öppna till trädgården hela tiden så jag kan hämta mig nya äpplen att knapra på. Husse tror jag behöver gå på toa hela tiden:)


Presentation


Jag är en modig Airedaleterrier som bor i Gränna. Delar med mig av min vardag lite då och då...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards