Alla inlägg den 19 januari 2017

Av Tigris - 19 januari 2017 14:39

Tjenare igen!

Nu är det jättelängesedan jag skrev sist. Det har hänt massor och jag har blivit stor och ståtlig. Husse säger ofta att jag är finast i världen och då måste det vara så!
Jag fick en lillebror för ett par år sedan. Jag var exakt två år, tre månader och tio dagar. Ni ska inte tro att de hämtade en liten gullig, fin och härlig valp inte. Nej då, de hämtade ett tonårsmonster på exakt 12 månader och 14 dagar... Ni fattar ju själva hur kul det var för mig. Vi inledde vår bekantskap med att liksom spänna musklerna. Jag har faktiskt ett ganska hett temperament och det visade jag honom direkt bara för att tala om var skåpet står liksom. Så bara för att göra det klart för er så är det fortfarande jag som bestämmer i familjen.  

Ni ser honom på bilden här och han är tydligen ganska snygg om ni frågar någon annan än mig. Han far på utställningar och visar upp sig och vinner massa priser. Själv tycker jag att han är uthärdlig men inte mer än så.

Jag ska berätta mer om honom i de närmaste inläggen men jag orkar inte tänka mer på honom just nu.


Nu måste jag ta igen mig en stund.

Vi hörs snart!

 

Presentation


Jag är en modig Airedaleterrier som bor i Gränna. Delar med mig av min vardag lite då och då...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards