Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Tigris - 31 juli 2012 21:22

Eländet bara fortsätter. Jag råkade vara lie hårdhänt mot Kiwi idag och då fick jag ligga på rygg jättelänge och matte gav sig inte. Jag sprattlade och skrek och gnydde men inget hjälpte. Till slut fick jag komma upp när jag gett med mig enligt matte, men det hade jag egentligen inte gjort jag bara lurades.


 


Sedan sa hon till husse att han minsann måste lägga ned mig då och då om jag ska bli en trevlig vovve, fnys säger jag bara!

Jag har träffat mina favoriter idag, Emilia i stallet och Tania. Har fått åka med matte till stallet, träffade förresten länsveterinären där som gav min häst en spruta. Husse ska ta mig till doktorn i morgon för jag ska också få spruta påstår han. Det ska vi nog bli två om.


Jag har även lärt mig "ligg" i dag. Matte och jag tränade en hel evighet och till slut gav jag efter och visade mina naturliga gåvor.


 


Bäst att ladda batterierna inför morgondagen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards