Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Tigris - 9 juli 2012 18:19

 


Vad trött jag är! Har varit igång hela dagen. Busat med Kiwi, matte, husse och varit i stallet. Sprang allt vad jag orkade för att få äta kattmat med matte efter. Det som är lite eländigt är att hon fortfarande är snabbare än mig så jag hinner aldrig fram innan hon stoppar mig.

Jag hjälpte henne att mocka också. Skottade spån så det yrde... Väldigt skoj!


Devil har varit här och hälsat på. Han är också en terrier men en lite mesig modell! Jack russell.

Han tillhör familjen.


 


Som ni ser en mycket fin hund men han la ned mig på golvet direkt, det uppskattar jag inte. Dock var han inte mesig som Kiwi. Vi har samma intresse också. Båda gillar att jaga petflaskor och bita på Kiwi.


 


Mattes pappa och mamma var ju här igår och de är väldigt förtjusta i Kiwi som ni ser. Han är förvisso snäll men så himla stor och klumpig.

Jag gillar verkligen att vara inne hos farmor och farfar och ligger gärna och vilar på deras altan. Idag ville jag ligga kvar där efter att husse fikat klart men det fick jag inte. Då skulle jag tvunget med in till mig.

De tjatar en del på mig om jag får tycka. Nu måste jag fortsätta sova så jag kan busa sedan.


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards