Alla inlägg den 3 november 2012

Av Tigris - 3 november 2012 19:23

Hej svejs!
Jag är lite av en Älgkalv nu säger matte, 22 kilo väger jag i alla fall och matte är helt röd i ansiktet då hon burit upp eller ned mig för trappan. Hon tycker jag är alldeles för tung för att bära och att mina ben är i vägen överallt för de är så långa.
Hör och häpna men det har flyttat in en ny hund i vår källare... Han heter tydligen Devil och jag får plats med hans huvud i min mun. Inte uppskattat men det går... Som jag kanske nämnt så springer jag alltid med öppen mun och provtuggar det som råkar komma i munnens väg. Och hans huvud kom i munnens väg så att säga. Han hade ett fasligt temperament den där hunden. Muttrade och bet mig lite gjorde han. Det gillade inte matte kan jag meddela. Hon sprutade vatten på oss då. Taskmatte!
Nu är jag trött för det har varit köttigt i dag. Har givetvis givit matte ett handtag i stallet oxå. Det är hur skoj som helst att äta hästars och fara omkring med hösilaget.
Vi hörs...

Presentation


Jag är en modig Airedaleterrier som bor i Gränna. Delar med mig av min vardag lite då och då...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards